Wally News1

NYSKABENDE MØBELDESIGN TIL DINE PUSLESTUNDER

Puslepladsen er en naturlig del af hverdagen med en baby. Den danske møbelvirksomhed Leander præsenterer på Kind + Jugend 2018 et nyskabende puslebord til væggen. Wally formår med sit design at forene form og funktion og gøre hverdagen med en baby lidt lettere.

”Wally er dråben, der hænger på væggen. Let og svævende. Med dit barn på armen, folder du dråben ud. Du lægger dit barn på puden. Den er blød og varm som din hud. Det gør din baby rolig og klar til en dejlig puslestund.” Sådan beskriver Stig Leander tankerne bag det nyskabende puslebord til væggen.

Intelligent design

Det væghængte puslebord Wally tager udgangspunkt i det moderne hjems behov for fleksibilitet.

”Vores hjem bliver mindre, og mange bor i en lejlighed. Wally har et let design, der ikke tager ret meget plads i indretningen. Når pusletiden er over, vippes puden op, og pladsen frigøres til andre ting”, siger Stig Leander og understreger, at det dråbeformede design, udover at være funktionelt, har et let og æstetisk udtryk.

Wally er lavet af vandafvisende og hygiejnisk PUR og kan derfor også hænge i brusenichen, hvis pladsen er trang.

Små opbevaringsbeholdere sørger for, at du har alt det, du skal bruge til at skifte og pusle inden for rækkevidde.

Fås i butikkerne fra primo 2019.

Læs mere og se billeder her:

Wally puslebord